Unika nya Viefe-produkter - nu 15% billigare!

panel
basket 0
close
close
mmz_yourBasket
Fri leverans
Fri frakt (DPD kurir (Polen)) från 59,52 €.
belopp: 0,00 €
Språkversioner
Valutor
Returer och reklamationer

Gina smart kawiarka

Retur av produkter

 

 

 

1) Butiken bör informeras om önskan att returnera inom 14 dagar från leveransdatum,

2) Önskemålet att återvända ska rapporteras via e-post: [email protected]

3) Ansökan ska bestå av:

 

a) personuppgifter

b) ordernumret

c) SKU-nummer för de returnerade produkterna och deras kvantitet

d) en kort beskrivning av orsaken till returen

 

4) Butiksmedarbetaren informerar om ytterligare aktiviteter vid behov.

5) Efter att ha fått information om möjligheten till retur av en butiksanställd, förbered paketet för leverans.

6) Produkter ska skickas tillbaka med ett ifyllt och läsligt undertecknat returformulär.

 

Leveransadress:
Skandynawskie Uchwyty
Równa 19D
80-067 Gdańsk

 

7) Vid mottagande av returförsändelsen kommer produkterna att inspekteras för kvantitet och kvalitet.

8) Efter att paketet har verifierats och returen har godkänts genereras ett dokument åt dig: Rättningsfaktura. Detta dokument kommer automatiskt att skickas till din e-postadress.

9) Återbetalningen kommer att göras så snart som möjligt beroende på betalningssätt för beställningen (t.ex. snabb överföring upp till 2 dagar, manuell överföring upp till 3 dagar, betalning med kredit-/betalkort upp till 10 dagar).

 

Tidsfristen för att informera om returen: den får inte vara längre än 14 dagar från leveransdatum till ditt paket.

Tidsgränsen för avsändning av de returnerade produkterna: den kan inte vara längre än 14 dagar från det ögonblick då du informerade om returen.

 

KOMMENTARER:

 

1) Skadade produkter återbetalas inte. Returerade produkter kan inte visa tecken på användning och bör förbli i originalförpackningen. Vi ber dig att se till att produkterna är väl skyddade under transporten. Produkterna skickas på den återsändande personens ansvar och eventuella skador på leveransen kommer att regleras mellan den returnerande parten och transportören.

2) Ångerrätten gäller inte specialtillverkade produkter eller produkter som fanns på rea.

3) Kostnaderna för returfrakt är kundens ansvar och försändelser som skickas som postförskott accepteras inte.

 

Klagomål på produkter

 

Varje kund har rätt att klaga på de köpta produkterna inom 2 dagar efter leverans.

 

Nedan presenterar vi reklamationsförfarandet i vår butik och några grundläggande regler:

 

1) Butiken bör informeras om eventuella skador på produkterna vid leveranstillfället eller mycket kort efter leverans av produkterna.

2) Ansökan ska skickas in via e-post: [email protected]

3) Ansökan ska bestå av:

 

a) personuppgifter

b) ordernumret

c) en kort beskrivning

d) bilder på skadade produkter

 

4) Butiksmedarbetaren informerar om ytterligare aktiviteter vid behov.

5) Efter att ha fått information om möjligheten att annonsera produkter av en butiksanställd, förbered paketet för leverans.

6) Vid meddelande om beredskap för retursändning kommer ett konossement att skickas och en kurir tillkallas

7) Produkter ska returneras med ett ifyllt och läsligt undertecknat returformulär.

 

Leveransadress:
Skandynawskie Uchwyty
Równa 19D
80-067 Gdańsk

 

8) Efter att ha mottagit reklamationen kommer produkterna att kontrolleras för kvantitet och kvalitet.

9) Efter att paketet har verifierats och reklamationen har godkänts kommer ett dokument att genereras åt dig: Rättningsfaktura. Detta dokument kommer automatiskt att skickas till din e-postadress.

10) En återbetalning eller ersättning för nya produkter kommer att göras på kortast möjliga tid. Medlen kommer att återbetalas omedelbart, men de kommer att återföras till kontot i enlighet med reglerna för betaltjänstleverantörer (t.ex. snabb överföring upp till 2 dagar, manuell överföring upp till 3 dagar, betalning med kredit-/betalkort upp till 10 dagar).

 

Sista datum för att informera om reklamationen: vid leverans eller omedelbart efter leverans.

Leveranstiden för de annonserade produkterna: den får inte vara längre än 14 dagar från det ögonblick då klagomålet meddelas.

 

KOMMENTARER:

 

1) Skadade produkter återbetalas inte. Returerade produkter kan inte visa tecken på användning och bör förbli i originalförpackningen. Vi ber dig att se till att produkterna är väl skyddade under transporten. Produkterna skickas på den återsändande personens ansvar och eventuella skador på leveransen kommer att regleras mellan den returnerande parten och transportören.

2) Ångerrätten gäller inte specialtillverkade produkter eller produkter som fanns på rea.

3) Kostnaderna för returfrakt är kundens ansvar och försändelser som skickas som postförskott accepteras inte.

 


Underhåll

Alla produkter bör rengöras och underhållas då och då. Rengör med mild tvål och vatten och en slät trasa. Starka kemikalier bör inte användas. Kom ihåg att produkter i mässing och koppar alltid ska torkas torrt. Deras yta kommer att ändra färg och utseende med tiden, oxiderande och patinerande. Borstade ytor bör inte rengöras med slipande polermedel då det finns risk att de börjar glänsa.

foto: effekten av naturlig åldring av omålade handtag

PUTS cleaner - vår rengöringsmedel, idealisk för rengöring av mässing, koppar, krom och aluminiumprodukter. Fungerar på de flesta metallytor som rostfritt stål, krom, koppar, mässing, aluminium, nickel, silver och guld. Lämplig för metallytor med alla typer av finish.

 

PUTS cleaner HUR MAN ANVÄNDER PUTS
  • Borstade ytor bör inte rengöras med slipande polermedel då det finns risk att de gnistrar. PUTS är 100% naturlig, lämplig för polerade och borstade ytor.
  • Applicera en liten mängd PUTS på en fuktig trasa och gnugga försiktigt produkten tills alla fläckar är borta. Skölj av överskott med ljummet vatten och torka med en bomullstrasa så snabbt och noggrant som möjligt.
  • Naglar och hud kan bli vita vid kontakt med PUTS. Använd handskar när du applicerar rengöringsmedlet
UChwyt miedziany Dot 18 miedziany

KOMMER DIN POLERADE PRODUKT ATT TA UT UTSEENDE?

För att ta väl hand om polerade produkter kan du köpa specialpastor från bygg- och fackhandeln. Vi rekommenderar att du följer tillverkarens instruktioner. Om du använder en kräm, ta bort hängaren/knoppen från väggen eller lådan innan rengöring, eftersom vissa lacker/krämer blir svarta. Applicera en liten mängd polerkräm på en torr trasa och polera den noggrant i samma riktning. När ytan är fin och glänsande, torka bort eventuell överflödig kräm med en ren, mjuk trasa.

Tack för att du köper från vår butik, hoppas vi
att vi kommer att berika din värld med vackra detaljer.

Om du har några frågor, vänligen kontakta försäljningsavdelningen
Skandinaviska Handtag

upp
Shop is in view mode
Se den fullständiga versionen av sajten
Sklep internetowy Shoper Premium