Specialerbjudande -20% på alla Theofils- och TwentyTwo-produkter

panel
basket 0
close
close
mmz_yourBasket
Fri leverans
Fri frakt (DPD kurir (Polen)) från 59,52 €.
belopp: 0,00 €
Språkversioner
Valutor
Frågor och svar

  

Kan jag returnera de beställda produkterna?

Ja. Vi ger alla 14 dagar att återvända.

HÄR FINNER DU ALL INFORMATION OCH RETURNERA PROTOKOLL FÖR NEDLADDNING


Om produkterna inte uppfyller dina behov kan du returnera dem till oss inom 14 dagar efter att du mottagit dem.
Efter att denna tidsfrist har överskridits är ingen återbetalning möjlig. Produkterna ska vara i originalförpackningen och får inte visa tecken på användning. Vid defekter som upptäcks efter tid eller efter öppning är det endast möjligt att marknadsföra produkten.

Om produkten är defekt eller skadad, vänligen meddela oss inom 3 arbetsdagar.
Vi skickar ytterligare en på egen bekostnad efter att ha returnerat den defekta varan.

Innan du skickar produkten, vänligen kontakta oss [email protected] för returinstruktioner.

Vänligen skicka inte tillbaka något utan att kontakta oss först.


Efter att ha tagit emot och kontrollerat ditt klagomål återbetalar vi dina pengar.

Otillåtna returer kommer inte att accepteras. Vänligen kontakta oss innan du returnerar några varor. Se detaljer i våra bestämmelser.


Vilken typ av betalning föredrar vi?

Vi arbetar med Visa och MasterCard, Amex, Pay Pal, BLIK och vi accepterar betalkort eller bara en enkel överföring som betalningssystem för alla våra produkter.


Är kortbetalning online säker?

Vi använder betalningssystemet Tpay och Bluemedia, som är certifierat i enlighet med PCI DSS / Payment Card Industry Data Security-standard. När det gäller SSL-protokollet (Secure Socket Layer) upprättas en säker krypterad anslutning mellan datorn och betalningsservern. Dataöverföring är säker.


Finns det några extra avgifter kopplade till min beställning?

Vi erbjuder gratis leverans i Polen över PLN 250. För beställningar under PLN 250 är fraktavgiften PLN 14,99 i landet, PLN 69,99 i Europeiska unionen och England och PLN 650 utanför EU. Vi tar inte betalt för någon korttransaktion. Du betalar endast för de faktiska produkterna och priserna som visas på webbplatsen. Priserna visas inklusive moms.


Hur lång är leveranstiden?

Produkter från vårt lager i Gdańsk skickas till dig inom 2 arbetsdagar. Om en produkt är tillfälligt otillgänglig eller vi har några leveransproblem kommer vi att meddela dig så snart som möjligt.


Kan jag hämta produkter eller besöka en butik?

Ja, vi är en e-butik, men vi har redan det showroomet öppet i Gdańsk på Równa 19D.
Observera dock att vi inte har alla produkter utställda. Om du är intresserad av en specifik artikel, vänligen kontakta hotline i förväg så att vi kan förbereda den eller ta med den från lagret. På plats är det möjligt att göra köp om vi har produkterna i en given mängd i lager. Med en större beställning får man dock räkna med att ta med dem från huvudlagret, lagret i Sverige eller till och med produktion vid specialtillverkade handtag.

Om Gdańsk är för långt bort kan du besöka vår partner som har några av våra produkter i sin butik. För detta, kolla in VÅRA PARTNERS flikar.

Är du arkitekt eller ett inredningsutställningsrum, vänligen kontakta oss – vi etablerar gärna samarbete, det går att träffas och diskutera förutsättningarna, demonstrera produkter eller tillhandahålla mallar för din lokal.


Har vi alla produkter i lager?

De flesta av produkterna du kan hitta i vår e-butik finns i lager.
Vissa varor tillverkas på beställning, därför förlängs väntetiden från 10 till 21 arbetsdagar.


Hur fungerar lojalitetspoäng?

Lojalitetspoäng kan samlas av varje partner såväl som enskilda kunder, om de har registrerat sig i vår webbutik.
Poäng ges för alla produkter som köps i vår butik.
Poäng krediteras automatiskt efter varje köp.
Priset på en given produkt (efter avrundning) motsvarar antalet poäng vi får för dess köp. Till exempel: om produkten kostar till exempel PLN 79,47 - får vi 79 poäng.

Rabattbelopp:
för 5 000 poäng - 5%
za för 50 000 poäng - 10%
för 250 000 poäng - 15%

Poäng kan användas på obestämd tid.
Poäng ges för enstaka beställningar.Antalet poäng beräknas från summan av produktpriser efter hänsyn till rabatterna. Fraktkostnad ingår ej.
Poäng kommer att annulleras om 100 % av beställningen återbetalas.

Ytterligare poäng kan erhållas:
- genom att prenumerera på nyhetsbrevet - 10 poäng
- lägga till en åsikt om produkten - 10 poäng

Om du har några frågor står vi till ditt förfogande.


Ingår skruvarna i beställningarna?

Ja. Alla skruvar som behövs för att montera våra produkter på en standard 16-19mm kökslucka ingår. Om du har tjockare garderobsdörrar eller lådor, vänligen meddela oss i kommentarsfältet när du lägger din beställning så skickar vi längre skruvar gratis.

 


Skickar vi orderspårningsinformation?

Ja. Vi tillhandahåller information om leveransen, inklusive numret på fraktsedeln från budfirman.

 


Vad är C-C-avstånd?

Detta är avståndet mellan hålen i handtaget.

 

Beroende på typ av handtag så räknas det lite olika. Nedan finns några bilder på hur du gör detta:

1. Kanthållare:

Jak_czyta__wymairy_na_uchwytach_krawedziowych.jpg

2. Längsgående handtag:

Jak_czyta__wymairy_na_uchwytach_pod_u_nych.jpg

Jak_czyta__wymairy_na_uchwytach.jpg

3. Skalhandtag:

Jak_czyta__wymairy_na_uchwytach_muszlowych.jpg

 


Ändrar metallhandtag utseendet?

Ja. Om de är lackade, nej (bara lacket skyddar mot färgförändring, men se upp för syror som citronsaft och annat som kan lösa upp lacket). Å andra sidan kommer 100 % mässing, koppar eller stål som endast poleras eller borstas med tiden att börja oxidera, förändras och patineras. Mer om det på vår BLOGG

 

 


Hur kontaktar man oss?

 

Ring oss på +48 81-884-71-71

 

Vi finns tillgängliga för dig under följande timmar:

10.00 - 16.00 måndag till fredag,

På helgdagar, vänligen spela in meddelanden, vi ringer dig tillbaka på vardagar

eller klicka här och gå till kundtjänstcentret

 

upp
Shop is in view mode
Se den fullständiga versionen av sajten
Sklep internetowy Shoper Premium